今日已經係年初三, 仲要係初三晚臨瞓前先記得仲未派利是比個仔喎!!!
我呢個亞媽幾大懵吖, 所以渣渣淋即刻比番兩封利是我個肥滕滕先!
放左五日假, 真係忙到亞媽都唔得閑喇! 因為本身滕滕星期五同星期六嘅英文班係ymca, 所以都唔會放假, 我唔使番工, 想唔使送個仔去上堂都幾難囉! 而且買左張coupon去花鼠玩, 星期六係last day, 所以上完堂, 就即刻出去玩番轉喇!
年初一二三, 三日都出去, 只係星期一老公先放早, 其他兩日就只得我同滕滕食自己, 所以唔理咁多照出去拜年喇!
晚晚都十二點幾一點先瞓, 真係辛苦過番工囉! 如果唔係, 都唔會今時今日先記得未比利是個仔!
個仔無同你拜年,所以你唔記得啫.....
回覆刪除[版主回覆02/25/2013 16:19:44]哈哈~ 佢唔知呀! 就好似年初一咁, 同亞公亞婆食LUNCH, 叫佢同佢地兩老講恭喜發財, 佢初初死都唔肯, 係後尾見到原來係人都講之後先肯講咋!