2013年2月14日 星期四

舉腳艱難的時候~



今日約左契妹去睇big 4 演唱會, 都幾期待今日, 因為覺得睇呢4條友會好多爆笑時候, 唔止係齋唱, 因為係人都知, 張生有幾多首歌唱吖!

雖然好期待今晚, 不過時間越嚟越近出門口時間, 個心就越唔捨得滕滕, 因為過年對足佢咁多日, 其實可以的話我一定會帶埋佢去, 因為真係難捨難離架~

搭緊車出去, 滕滕已經打左三次比我, 問我係唔係搭緊車, 係旺角落車等轉車時, 滕滕又再打嚟, 問我係唔係已經食完飯番嚟喎! 真攪笑喇亞仔, 目的地都未去到就已經食完番嚟?! 唔係亞化~



我唔係成日睇演唱會, 所以坐係山頂時都幾鬼驚, 因為好斜同好高! 我坐左係到唔多敢郁, 而契妹個男友轉左半個身過嚟講嘢我都驚(係佢郁我都驚)!


仲係到影相喎, 我幾鬼驚佢跌左個電話落下面呀!

今次睇呢場演唱會都幾好睇, 成11:40分先完場, 下次再可以值得一睇!


1 則留言:

  1. 睇完呢篇blog真係有少少心酸,又有啲開心...
    心酸係---> "滕滕又再打嚟, 問我係唔係已經食完飯番嚟喎"
    開心係,你出街做你鍾意嘅事情...
    好矛盾...
    [版主回覆02/25/2013 16:16:53]係, 所以做人好矛盾囉~ 如果第日等滕滕大個小小, 咁去呢到去嗰到就可以帶埋佢一齊去喇!

    回覆刪除