2013年1月13日 星期日

堅呀~!

早兩日, 個頭痛到爆開, 食左藥都止唔到痛, 就連瞓著左都仍然係痛緊足足痛足20小時!

見食左藥都仲痛, 咁就唯有尋求下第D方法, 就係去煲魚頭湯!

叫工人買左個魚頭, 我就去買天麻, 川芎, 白芷, 南棗, 當歸!

點不知一日飲左3碗, 足足放足兩日屁! 如果頭痛係因為個頭有風得話, 我真係希望飲多幾次, 唔使一個月最少痛一次吖!

因為不停咁放屁, 滕滕就問我係唔係想痾屎喎, 因為佢次次想痾屎都係放屁架  !





2 則留言:

  1. 哈哈哈,頭風同放屁好似無咩關係噃!!!
    不過天麻醫頭痛係有關的~~~
    [版主回覆01/17/2013 14:43:43]男人起碼唔會有經痛先啦~
    [林林回覆01/16/2013 17:14:51]做女人真係好多嘢痛
    [版主回覆01/15/2013 17:46:14]本身就已經痛完架喇, 只係希望唔好成日都咁痛啫~
    [林林回覆01/15/2013 17:34:00]哈哈哈,咁放完屁個頭仲有無痛吖
    [版主回覆01/15/2013 17:20:35], 我唔識呀, 只係知諗完碗湯, 個肚開始DO DO DO, 跟住就放足兩日屁喇!
    [林林回覆01/15/2013 17:16:39]有頭風點都無奶油去到腸胃呱...
    [版主回覆01/15/2013 11:22:06]個頭有風, 乜唔係代表個身體有風咩?

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2013年1月14日 晚上7:35

    你真係堅~ 識煲呢 d 湯!
    [版主回覆01/15/2013 12:04:50]因為一個月最少痛一次, 次次痛都痛過夜架, 而且有時仲痛到乸埋個胃都痛埋! 去到呢d moment, 就會搵方法去另自己舒服d架喇!

    回覆刪除