2013年1月13日 星期日

千祈唔好講少~

我都唔明, 張sofa有咩咁好玩呢~???  之前小爛已經比我整過, 但係好似唔爛滕滕唔安落囉!



有咩理由要整到咁樣吖??? 咩原因先??? 個sofa底咁樣靚d咩???

我終於都頂唔順囉, 去左買左塊布!

老公聽到話我已經買左塊布番嚟, 今次唔知點解扒晒飯話要整喎!

既然係咁, 更就比佢整啦!


佢見我係到影相, 就問我影嚟仲乜! 我答更係要影啦, 你而家咁勁 !!!



2 則留言:

  1. 滕滕叻咗喎,今次整啲唔係咁常見嘅地方,有進步有進步
    [版主回覆01/15/2013 17:35:52]我又唔係成日話佢嘅, 係提醒佢多囉~
    [林林回覆01/15/2013 17:28:59]其實佢唔係咁過份,就唔好成日話滕滕啦,當你想話佢時,你就諗下滕滕嘅乖~~~
    [版主回覆01/15/2013 11:21:25]咁你又啱喎, 今次我只係係咁2咁話下佢咋喎!

    回覆刪除
  2. 但個底點解係咁既?
    [版主回覆01/21/2013 15:08:50]佢爬入個SOFA底到搣爛塊布囉~

    回覆刪除