2013年1月24日 星期四

快!

而家D嘢, 真係其實好貴! 呢杯咁細杯嘅苦茶, 從來都冇諗過, 係要成28蚊杯!  我問亞姐, 係唔係飲完即日就好番架???

星期一晚, 滕滕成晚都塞鼻, 我就已經知佢鼻膜發炎脹晒, 我怕佢連喉嚨都發炎, 所以我就成晚耐唔耐就摸下佢睇下佢有冇發燒!  捱左一晚啫, 就開始牙肉腫, 唔到你唔想話自己開始年紀大都唔得!


唔想去睇醫生, 因為只係牙肉腫啫, 就去買左杯苦過Dee Dee嘅苦茶飲! 亞姐話喎, 呢杯嘢消炎止痛架!

飲左兩day, 唔覺有咩分別, 仲要兩邊膊頭開始攰攰地! 28蚊x2=56蚊, 真係嘥晒我d錢! 亞姐檔嘢冇料到!!!

見唔對路, 今晚放工係屋企下面間藥房配左包藥!


成惠40蚊!!! 食左一次, 就開始feel到d牙肉冇咁腫, 真係同打左支針差唔多, 夠快!

可能樓下亞叔夾我, 所以好多時知道想嚟料, 我就搵亞叔執番劑藥, 兩日唔得, 就食夠3日, 真係仲正過去睇醫生呀~!

1 則留言:

  1. 咁你今日點呀???有無用鹽水漱口呀?
    [版主回覆02/04/2013 15:25:43]其實就唔係好難搵, 因為我知道邊到有, 就係就撞啱公司同屋企附近都冇囉~
    [林林回覆02/01/2013 12:49:52]鞋踭呢門咁刁鑽行業,真係幾難搵嘅
    [版主回覆01/30/2013 11:07:53]都冇! 我公司同屋企都係, 附近好多嘢都冇得買, 就連整番對鞋踭都要專登去搵! 激死!
    [林林回覆01/29/2013 16:44:17]屋企附近呢?
    [版主回覆01/29/2013 15:12:53]我公司附近冇呀~
    [林林回覆01/29/2013 12:45:49]嘩!!!咁正呀...你講起我都想食呀~~~
    下次唔好飲苦茶,去食兩盅龜苓膏,唔洗咁苦.
    [版主回覆01/29/2013 10:25:56]因為我要急速快好, 原因係今個星期五要食抄蟹呀
    [林林回覆01/29/2013 09:35:53]good~~~
    [版主回覆01/28/2013 16:58:34]我食左兩日西藥, 已經差唔多退晒腫, 所以而家冇事喇~!

    回覆刪除