其實知道個場咁細, 真係有小小失望架! 因為都唔係有d跑道係到比佢地揸, 而係一個吉左嘅office係地毯上面貼d膠紙就當係賽道喎~
Total 個半鐘, 之前成粒鐘就係到介紹埋d無謂嘢, 又坐下車影下相, 其實就得半粒鐘揸車!
我知道滕滕已經好心急, 因為佢係到搣手指, 搣到d手皮爆晒缸!
好喇, 有得玩喇!
而且仲有得比賽! 其實比賽係乜佢都未知! 佢只係知道我地係到猛講"加油"! 其實, 仲咩事加油呢???
好攪笑咁, 就比佢攞左第一名!
呢張相, 係我係到"哈哈哈", 咁佢先交足戲咋
玩完, 仲一大班人去食飯! 而滕滕就同小b & 滔滔就玩得好開心!
其實, 講真, 其他嗰d叫咩名, 我都唔係好知囉~
滕滕攞第一,好威水呀..
回覆刪除[林林回覆01/29/2013 16:54:40]大個咪知囉
[版主回覆01/29/2013 14:29:35]車~ 佢都唔知仲乜!
威你少少, 我仲識得熹熹。
回覆刪除[版主回覆01/29/2013 14:29:59]太多個, 好難記........