真係唔明, 仲乜事d人梗係要走嚟搵我???
老公個堂細佬, 佢都好幫得手下, 次次搵佢佢都盡量去幫我, 但唯一我唔like嘅, 就係佢耐唔耐就話要搵我出嚟食飯!
我已經講到好明, 個仔要番學, 平日唔出得, 而假期就要湊仔, 咁麻煩就唔好再約我啦! 無耐, 佢真係又嚟!
我又已經講過, 下次就到時間, 就搵埋佢堂哥我老公一齊食,因為我知道佢兩個出到嚟應該唔啱咀形, 但係亞堂細佬, 佢又嚟話食飯!
其實都可能係我衰嘅, 因為我唔想得罪佢, 萬一如果電腦有事搵邊個幫我睇先?! 就算比錢人都唔可以下下好快咁幫我睇架嘛! 所以我次次都洒佢, 話睇睇咩時間得!
咁我見23号個仔唔洗番學, 可以出去同佢食一餐嘅, 但係去到3點幾時, 我真係真係好唔想去, 所以我就吹晒水話我又痾又嘔要即刻走喇, 再約! 點不知佢話好disappointed 喎! 係唔係痴撚線架, 朝早都講過我腸胃炎, 同佢食飯我都只可以食粉, 我食完飯番嚟話好唔掂要去睇醫生, 佢講完句take care之後就話好disappointed , 咁請問係唔係嘔住都仍然要出嚟呢???
尋日, 我又收到佢wa 喇, 佢話新年快樂, 佢剛落機喎! 我知, 我知你咩用意, 你想同我講你番左嚟HK喇, 如果我好番就出嚟食飯吖嘛! 咁, 你即係迫我又扮病啫! 今朝我先覆佢話我大感冒, 如我所料囉, 一句take care完之後, 就話等我好番就食飯喎!
大佬, 我欠左你嘅咩!!! 你好撚悶咩, 成撚日叫人食飯, 我已經同你講左我好撚七忙架啦!!! 我真係好想知, 我d桃花唔係呢個年紀先嚟吓化???
堂細佬 wor~ 叫佢唔好玩啦~ 佢未結婚ga?
回覆刪除尋日OFF LINE避開佢, 今日先ON-LINE, 頭先又SKYPE 我問我點喎, 可以ON-LINE 咩?!
刪除我真係幾頂佢唔順......
佢未結婚, 有個好耐嘅女朋友, 係講明唔結婚架喎~
比你老公知道就煩了~
刪除咁佢應該會叫我唔好再揾佢整機,但係如果唔揾佢,就冇人幫到我。。。。。
刪除