2015年1月5日 星期一

麻煩! 唔該!

真係唔明, 仲乜事d人梗係要走嚟搵我???

老公個堂細佬, 佢都好幫得手下, 次次搵佢佢都盡量去幫我, 但唯一我唔like嘅, 就係佢耐唔耐就話要搵我出嚟食飯!

我已經講到好明, 個仔要番學, 平日唔出得, 而假期就要湊仔, 咁麻煩就唔好再約我啦! 無耐, 佢真係又嚟!

我又已經講過, 下次就到時間, 就搵埋佢堂哥我老公一齊食,因為我知道佢兩個出到嚟應該唔啱咀形, 但係亞堂細佬, 佢又嚟話食飯!

其實都可能係我衰嘅, 因為我唔想得罪佢, 萬一如果電腦有事搵邊個幫我睇先?! 就算比錢人都唔可以下下好快咁幫我睇架嘛! 所以我次次都洒佢, 話睇睇咩時間得!

咁我見23号個仔唔洗番學, 可以出去同佢食一餐嘅, 但係去到3點幾時, 我真係真係好唔想去, 所以我就吹晒水話我又痾又嘔要即刻走喇, 再約! 點不知佢話好disappointed 喎! 係唔係痴撚線架, 朝早都講過我腸胃炎, 同佢食飯我都只可以食粉, 我食完飯番嚟話好唔掂要去睇醫生, 佢講完句take care之後就話好disappointed , 咁請問係唔係嘔住都仍然要出嚟呢???

尋日, 我又收到佢wa 喇, 佢話新年快樂, 佢剛落機喎! 我知, 我知你咩用意, 你想同我講你番左嚟HK喇, 如果我好番就出嚟食飯吖嘛! 咁, 你即係迫我又扮病啫! 今朝我先覆佢話我大感冒, 如我所料囉, 一句take care完之後, 就話等我好番就食飯喎!

大佬, 我欠左你嘅咩!!! 你好撚悶咩, 成撚日叫人食飯, 我已經同你講左我好撚七忙架啦!!!  我真係好想知, 我d桃花唔係呢個年紀先嚟吓化???

4 則留言:

  1. 堂細佬 wor~ 叫佢唔好玩啦~ 佢未結婚ga?

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日OFF LINE避開佢, 今日先ON-LINE, 頭先又SKYPE 我問我點喎, 可以ON-LINE 咩?!

      我真係幾頂佢唔順......

      佢未結婚, 有個好耐嘅女朋友, 係講明唔結婚架喎~

      刪除
    2. 咁佢應該會叫我唔好再揾佢整機,但係如果唔揾佢,就冇人幫到我。。。。。

      刪除