我有個朋友係滕滕滿左月過嚟探我地, 不過嗰次就唔係好happy, 因為佢同佢女朋友嗌左交! 好心嗌左交就唔好嚟啦, 一係就你自己一個人嚟, 上到嚟佢條女就黑口黑面, 都唔知上嚟仲乜!
好喇, 輪到佢條女有左, 結埋婚, 仲生左對孖! 成日都想去探佢, 因為佢始終嚟過我到, 所以好正常都要去一去佢到啦, 但係佢對孖滿月就去唔到, 因為老公番工, 而且佢仲要係buffet, 咁點去先! 雖然佢同我講, 到時要出去攞嘢食, 大把人會幫我睇住滕滕喎! 就係呢句, 攪到我不知幾鬼興, 因為真係好想問番佢, 會唔會比陌生人睇住佢嗰兩個仔呀!!!
好喇, 都算喇, 因為我真係唔想爭佢一個人情, 就算佢同佢條女黑口黑面又乜都冇買嚟! 我都買左兩對學行比佢對孖仔!
不過, 做人真係唔係老馮架! 我send couier 送對鞋去佢老婆公司, 佢收到之後一個電話都冇打嚟! 直至過左幾日佢有封信寄去我屋企, 我msn比佢話比佢知, 佢都冇講過一句多謝! 仲叫我叫courier 張封信send 去佢老婆公司!
喂! 我公司唔係我開架, 你估courier 唔使錢架!!!
我拒絕左佢之後, 佢就叫我寄番封信比佢, 係嗰時, 佢先至同我講, 唔好意思, 成日煩到我!
算喇! 送番對鞋仔比佢之後, 我都唔打算再打比佢, 當同佢level!
你今年係咪犯太歲呀?
回覆刪除[版主回覆05/03/2010 14:41:00]今年冇犯! 不過應該都唔方好得去邊!
擺個桃花陣啦
回覆刪除[版主回覆05/03/2010 15:40:00]我今年已經睇過喇, 話我今年旺桃花架!
呢, 記唔記得我有一日番工落左巴士, 有個貨車私機係我面前停低, 話我好靚呀, wahahahaaaaaaaaa! 仲唔係旺桃花!
仲有呀, 有一日係公司附近寄板, 有個西裝友同我say hi 呀, wahahaaaaaaa! 都仲唔係爆晒,
仲擺! 我怕有桃花劫喎!!!
桃花有好多種,人際關係都係桃花一種,罷咗個桃花陣,已婚男女可以擺多個陣,防止有飛來蜢
回覆刪除[版主回覆05/04/2010 09:54:00]我諗我除左呢兩個朋友係一個迷之外, 再搵唔到! 因為其他如果都係咁, 我唔會同佢地聯絡!
呢個之後都應該唔會............, 而馮小姐係迫不得已...........