2010年5月1日 星期六

嗱! 已經level喇!!!

我有個朋友係滕滕滿左月過嚟探我地, 不過嗰次就唔係好happy, 因為佢同佢女朋友嗌左交! 好心嗌左交就唔好嚟啦, 一係就你自己一個人嚟, 上到嚟佢條女就黑口黑面, 都唔知上嚟仲乜!

 

好喇, 輪到佢條女有左, 結埋婚, 仲生左對孖! 成日都想去探佢, 因為佢始終嚟過我到, 所以好正常都要去一去佢到啦, 但係佢對孖滿月就去唔到, 因為老公番工, 而且佢仲要係buffet, 咁點去先! 雖然佢同我講, 到時要出去攞嘢食, 大把人會幫我睇住滕滕喎! 就係呢句, 攪到我不知幾鬼興, 因為真係好想問番佢, 會唔會比陌生人睇住佢嗰兩個仔呀!!!

 

好喇, 都算喇, 因為我真係唔想爭佢一個人情, 就算佢同佢條女黑口黑面又乜都冇買嚟! 我都買左兩對學行比佢對孖仔!

 


不過, 做人真係唔係老馮架! 我send couier 送對鞋去佢老婆公司, 佢收到之後一個電話都冇打嚟!  直至過左幾日佢有封信寄去我屋企, 我msn比佢話比佢知, 佢都冇講過一句多謝!  仲叫我叫courier 張封信send 去佢老婆公司!

 

喂! 我公司唔係我開架, 你估courier 唔使錢架!!!

 

我拒絕左佢之後, 佢就叫我寄番封信比佢, 係嗰時, 佢先至同我講, 唔好意思, 成日煩到我!

 

算喇! 送番對鞋仔比佢之後, 我都唔打算再打比佢, 當同佢level!

3 則留言:

  1. 你今年係咪犯太歲呀?
    [版主回覆05/03/2010 14:41:00]今年冇犯! 不過應該都唔方好得去邊!

    回覆刪除
  2. 擺個桃花陣啦
    [版主回覆05/03/2010 15:40:00]我今年已經睇過喇, 話我今年旺桃花架!
    呢, 記唔記得我有一日番工落左巴士, 有個貨車私機係我面前停低, 話我好靚呀, wahahahaaaaaaaaa! 仲唔係旺桃花!
    仲有呀, 有一日係公司附近寄板, 有個西裝友同我say hi 呀, wahahaaaaaaa! 都仲唔係爆晒,    
    仲擺! 我怕有桃花劫喎!!!

    回覆刪除
  3. 桃花有好多種,人際關係都係桃花一種,罷咗個桃花陣,已婚男女可以擺多個陣,防止有飛來蜢
    [版主回覆05/04/2010 09:54:00]我諗我除左呢兩個朋友係一個迷之外, 再搵唔到! 因為其他如果都係咁, 我唔會同佢地聯絡!
    呢個之後都應該唔會............, 而馮小姐係迫不得已...........

    回覆刪除