2010年5月6日 星期四

報左喇!

今日無啦啦心血來潮, 上左工聯會個網睇d course!


睇下睇下, 跟住見到有photoshop d course 上, 睇下d時間.........有速成班喎, 啱我!


不過就要係番工時間上囉, 由0930到1630! 其實一堂都上好耐呀, 不過速成班喎, 而家兩日攪掂, 咁仲想點呀!


好! 我老闆番左嚟, 我問準左, 我就今日食完lunch 出左去報喇! 得灣仔d時間啱咋, 而且又未full, 所以灣仔就灣仔啦!


好開心報到, 因為我唔想係夜晚上, 因為如果係夜晚上, 要上成3個月呀, 我唔想個個星期都有一日出去, 係要上堂架!


同埋, 始終都係上堂, 先至有多d心機學啦! 因為睇書喎, 都唔知自己有幾耐恆心!!!


4 則留言:

  1. 你好勤力呀! 我就冇呢個恆心喇! 支持你, 加油.
    [版主回覆05/07/2010 10:47:00]其實我好多嘢都好想學, 但係而家生左, d 時間就要安排得好好!
    所以見到呢個速成班只係上兩堂, 就即刻去參加喇!

    回覆刪除
  2. 你真係勁,話做就做,個course幾錢架?
    [版主回覆05/07/2010 10:48:00]有時拖拖下就唔知幾時先可以去做架喇, 所以快d報, 就快d上左佢囉!
    個course 500蚊, 都ok吖!

    回覆刪除
  3. 你好, 請問個COURSE有用嗎? 我都有興趣報啊, 幫自己執下相嗎~但工聯會係咪只教CS2 version? now 好似去到 CS5 version laa wor.....do u think it is ok? ^^ thanks!!
    [版主回覆08/19/2010 16:10:00]我覺得呢個速成班幾好吖, 係短短兩日就講晒基本所有點樣執相嘅嘢! 我本身所以想知道嘅都已經知道晒喇!
    不過可能因為係速成班, 所以亞sir 都講得幾快下, 要好留心聽, 抄慢d d notes 都趕唔係好到! 亞sir係講CS3 version架, 但係個腦就係CS2囉!

    回覆刪除
  4. 多謝你的回覆同意見呀~~好似都唔錯咁喎~~~等我再考慮下先~~ ^^
    [版主回覆08/19/2010 17:24:00](Empty)

    回覆刪除