今日無啦啦心血來潮, 上左工聯會個網睇d course!
睇下睇下, 跟住見到有photoshop d course 上, 睇下d時間.........有速成班喎, 啱我!
不過就要係番工時間上囉, 由0930到1630! 其實一堂都上好耐呀, 不過速成班喎, 而家兩日攪掂, 咁仲想點呀!
好! 我老闆番左嚟, 我問準左, 我就今日食完lunch 出左去報喇! 得灣仔d時間啱咋, 而且又未full, 所以灣仔就灣仔啦!
好開心報到, 因為我唔想係夜晚上, 因為如果係夜晚上, 要上成3個月呀, 我唔想個個星期都有一日出去, 係要上堂架!
同埋, 始終都係上堂, 先至有多d心機學啦! 因為睇書喎, 都唔知自己有幾耐恆心!!!
你好勤力呀! 我就冇呢個恆心喇! 支持你, 加油.
回覆刪除[版主回覆05/07/2010 10:47:00]其實我好多嘢都好想學, 但係而家生左, d 時間就要安排得好好!
所以見到呢個速成班只係上兩堂, 就即刻去參加喇!
你真係勁,話做就做,個course幾錢架?
回覆刪除[版主回覆05/07/2010 10:48:00]有時拖拖下就唔知幾時先可以去做架喇, 所以快d報, 就快d上左佢囉!
個course 500蚊, 都ok吖!
你好, 請問個COURSE有用嗎? 我都有興趣報啊, 幫自己執下相嗎~但工聯會係咪只教CS2 version? now 好似去到 CS5 version laa wor.....do u think it is ok? ^^ thanks!!
回覆刪除[版主回覆08/19/2010 16:10:00]我覺得呢個速成班幾好吖, 係短短兩日就講晒基本所有點樣執相嘅嘢! 我本身所以想知道嘅都已經知道晒喇!
不過可能因為係速成班, 所以亞sir 都講得幾快下, 要好留心聽, 抄慢d d notes 都趕唔係好到! 亞sir係講CS3 version架, 但係個腦就係CS2囉!
多謝你的回覆同意見呀~~好似都唔錯咁喎~~~等我再考慮下先~~ ^^
回覆刪除[版主回覆08/19/2010 17:24:00](Empty)