2010年5月14日 星期五

又嚟?!

尋日馮小姐去完醫院,  見完dr, 問我個dr 個position 係"specialist" & "consulant" 有咩分別喎!


嘩, 你玩嘢咩, 我又係係醫院到做, 你問我係唔係專科我就答到你啫!


原因係因為今日睇佢嗰個dr好詳細, 比起之前嗰個話係"specialist"差得遠喎!


過左一陣, 馮小姐比左條link我睇, 個subjuct係 "廣華醫院開刀生仔拉斷腳", 睇完之後, 佢同我講: "我地係私家生嘅決定係冇錯架!"


因為始終都唔係好忍得住唔講, 所以我就同佢講, 如果係私家生有事嘅話, 我怕到時送番去政府就會大家射波, 有事又唔係即刻同你整, 整下又轉下院又要嘥一兩日時間, 係嗰個moment, 如果有事, 一兩日時間係好寶貴! 同埋我話如果佢係私家生, 跟住又轉番去政府, 唔知又會唔會互相射波! 因為佢而家唔係好似一般人咁冇咩問題, 而係有d咩威廉氏症呀!


忠言逆耳呢句說話真係冇錯, 好多人都係只係聽好嘅一面, 唔好嘅就真係唔想聽, 馮小姐都唔例外吖! 我同佢咁講, 佢話佢朋友個bb出世有事, 都係去番政府, 都冇唔理喎! 因為佢嗰個朋友, 我都識識地, 我冇聽過馮小姐講過佢朋友係有d 咩病, 所以我就同佢講, 佢嗰個朋友生嗰時, 最多咪唔足月! 點不知佢好似好大件事咁答我, 佢朋友個囡有黃膽喎!


我真係想 "til" 佢, 佢真係一d常識都冇! 好多bb都係黃膽架啦, 係好comment 嚟架, 都唔係d咩事啦! 好多人係私家生完之後, bb有黃膽都係番政府照燈, 一d都唔出奇!  我都講明佢而家驗嗰d 嘢, 政府有晒record, 如果係政府生有d咩事, 佢地第一時間可以check到架嘛!  同埋, 佢而家都39,40啦, 事實高齡產婦生產嗰時, 危險程度真係高d架嘛! 


而且佢屋企係有遺傳病呀, 唔係一般人都有架!!! 我同佢講話有d咩事, 政府因為佢係私家生可能會射波呀!!! 佢又話政府唔會架!


咁得啦, 你好去c! 我唔會再答你!!! 


3 則留言:

  1. ok喇! 其實你要講嘅已經講晒. 你做得好好呀! 人最緊要係過得到自己, 如果你唔講, 日後佢有咩事, 你會怨自己架.
    家陣佢都知道將會有D咩可能發生, 而佢都決定去私家你咪尤佢囉.
    [版主回覆05/16/2010 15:41:00]其實佢都把心一橫去私家生啦, 因為我覺得佢好似想比佢個衰朋友知佢個男朋友對佢好好囉!
    所以學你話事計, 我講左過左自己就算喇!

    回覆刪除
  2. 咁你講咗佢唔聽係佢嘅事喇,唔好放係心度,佢好似覺得去政府生好似好丟架咁喎,我真係唔知佢個腦諗乜?一年納咁多稅比政府,享受返少少公民權利都唔識,你呀~~~唔好再做好人喇,好心無好報架對住佢
    [版主回覆05/17/2010 22:57:00]我知道佢可能想晒比佢個衰朋友知, 佢而家好幸福, 佢男朋友好錫佢, 想佢係私家生冇咁辛苦, 因為佢話好怕痛喎!
    我已經問過佢, 乜生仔可以唔痛嘅咩, 就算係開刀, 都有傷口啦, 乜個傷口唔係傷口嚟架???
     

    回覆刪除
  3. 我永遠都唔會明呢啲死要面嘅人,希望佢唔洗借錢生仔啦
    [版主回覆05/17/2010 23:30:00]差D都要架啦, 不過佢由開始攪結婚嗰D嘢嗰時就開始儲錢, 慳到連一對20蚊好雞嘅耳環都唔捨得買嚟結婚用!

    回覆刪除