2010年5月13日 星期四

我開始心軟..................

我覺得馮小姐呢個星期好似低調左, 可能佢知道我而家唔alike佢, 所以大家平時都冇乜講其他嘢, 除左公事之外!

 

佢呢個星期二去睇完遺傳科醫生, 番嚟都有講見左醫生d嘢, 佢講點樣安排再約見dr fan 嗰時, 我都忍唔住講左兩句, 佢可以點做!

 

唔知點解, 係嗰一刻, 我真係好想同佢講晒佢應該其實係要點! 因為我聽佢講, 佢好多嘢都唔知應該點!

 

佢而家冇乜嘢, 我又唔想做到咁衰, 好似識得、知道都唔出聲!  但係我又怕如果講左出嚟, 佢可能唔理我, 咁我咪好戇居?!

 

講又唔係, 唔講又唔係, 講出嚟, 又怕人地唔領情, 唔講出嚟, 自己又好似好衰!

 

唉!!!!!!!!!!!!!!!

3 則留言:

  1. 如果你知道嘅就講啦! 唔好心思思喇! 佢唔聽都係佢攞嚟嘅!
    講咗你個心會舒服好多架!
     
    [版主回覆05/14/2010 12:04:00]如果唔講, 真係好似對唔住自己, 覺得自己唔講好似好衰咁囉!
    但係一諗起佢d自私嘢, 我就............!

    回覆刪除
  2. 你都係心軟架喇~你不嬲都唔係心腸硬嘅人!!
    [版主回覆05/14/2010 12:05:00]如果心腸硬, 就晨早理Q佢啦, 仲帶埋餸比佢咩!

    回覆刪除
  3. 不經意同佢講囉,講完之後聽唔聽係佢件事啦,你已經盡咗你嘅責任喇,唔通要下下睇住佢咩
    [版主回覆05/14/2010 12:07:00]邊有得不經意架, 一講, 就講清楚架喇, 佢呢D嘢, 好很蠢架, 下下都要講得好明! 如果講比佢知, 佢會搵張紙寫低佢架!
    同埋, 一講左出嚟, 佢往後嘅嘢, 一定會問我架!

    回覆刪除