我覺得馮小姐呢個星期好似低調左, 可能佢知道我而家唔alike佢, 所以大家平時都冇乜講其他嘢, 除左公事之外!
佢呢個星期二去睇完遺傳科醫生, 番嚟都有講見左醫生d嘢, 佢講點樣安排再約見dr fan 嗰時, 我都忍唔住講左兩句, 佢可以點做!
唔知點解, 係嗰一刻, 我真係好想同佢講晒佢應該其實係要點! 因為我聽佢講, 佢好多嘢都唔知應該點!
佢而家冇乜嘢, 我又唔想做到咁衰, 好似識得、知道都唔出聲! 但係我又怕如果講左出嚟, 佢可能唔理我, 咁我咪好戇居?!
講又唔係, 唔講又唔係, 講出嚟, 又怕人地唔領情, 唔講出嚟, 自己又好似好衰!
唉!!!!!!!!!!!!!!!
如果你知道嘅就講啦! 唔好心思思喇! 佢唔聽都係佢攞嚟嘅!
回覆刪除講咗你個心會舒服好多架!
[版主回覆05/14/2010 12:04:00]如果唔講, 真係好似對唔住自己, 覺得自己唔講好似好衰咁囉!
但係一諗起佢d自私嘢, 我就............!
你都係心軟架喇~你不嬲都唔係心腸硬嘅人!!
回覆刪除[版主回覆05/14/2010 12:05:00]如果心腸硬, 就晨早理Q佢啦, 仲帶埋餸比佢咩!
不經意同佢講囉,講完之後聽唔聽係佢件事啦,你已經盡咗你嘅責任喇,唔通要下下睇住佢咩
回覆刪除[版主回覆05/14/2010 12:07:00]邊有得不經意架, 一講, 就講清楚架喇, 佢呢D嘢, 好很蠢架, 下下都要講得好明! 如果講比佢知, 佢會搵張紙寫低佢架!
同埋, 一講左出嚟, 佢往後嘅嘢, 一定會問我架!