2010年5月16日 星期日

好無聊嘅晚飯!

今晚馮小姐約晒成班兄弟姊妹出嚟食飯見下面, 因為下個月就係馮小姐嘅大日子!

 

我地遲左小小到, 因為馮小姐約左7點鐘係荃灣, 而滕滕六點就要食飯, 所以D咁嘅時間, 就更係同滕滕食左飯先出去啦, 所以我地去到都已經7點半!

 

一去到, 馮小姐D朋友(全部我都識, 因為佢基本上冇乜朋友, 全部都係舊公司D同事, 但係就識左好多年)坐晒係佢旁邊, 我地一去到, 就坐左係對面, 嗰一刻我feel到好似隔隔不入!

 

開席食飯冇幾耐, 佢地都已經開始講結婚嗰日應該要點要點, 而我呢, 就冇乜點出聲! 唔知點解, 係嗰個moment, 我覺得其實我唔應該做姊妹!  因為我一d都唔投入, 亦都唔係好想投入!

 

因為馮小姐個男朋友(馮小姐, 馮小姐男朋友 & 我老公細個大家係鄰居嚟)d性格同我好似, 好多嘢都吹到下水, 而只係一兩句, 大家已經明白大家想講乜嗰種! 所以馮小姐個男朋友liu同我講嘢, 我先開始有講下嘢!

 

中途馮小姐電話到, 講左都有成15分鐘, 講完就即係同我講, 個電話係dr fan 打嚟同佢講佢嗰d遺傳病, 而且不段咁話dr fan 真係好好人, 好好人!

 

成餐飯基本上我冇參與過任何佢地講嗰日結婚d 嘢, 因為佢地都好似冇諗住問我!  唔知係唔係我多心, 我覺得馮小姐有同佢講我呢兩三個星期冇理佢!

 

我都唔知點解要搵我做姊妹, 一開初我已經話女仔嗰邊太多, 可以唔使預我, 但係佢堅持話要!

 

我今晚食飯, 我一d都唔開心, 因為我覺得我跟本就唔係同馮小姐 fd到係做佢姊妹! 但係當佢講完收線嗰時, 第一時間就同我講係dr fan打嚟, 我又覺得佢又唔似唔like我喎!

 

如果我地唔係日日都見就好喇, 因為如果唔係成日見, 我可以直接同佢講我對佢有幾唔滿意, 唔係因為講完可以第日可以唔使做朋友, 而係, 講完大家有個冷靜期, 因為我當佢係真正朋友, 我會對佢講晒我嘅感受, 唔會好似而家咁, 成日係後面話佢!  因為我同佢講左嘅話, 我怕只係我一廂情願!

2 則留言:

  1. 咁你不如直接推咗佢,唔做佢姐妹啦
    [版主回覆05/17/2010 22:58:00]推唔到喇, 姐妹裙都已經收到手喇, 如果而家先同佢講, 就好直接話比佢聽, 不如大家唔好做朋友啦!

    回覆刪除
  2. 咁又唔好,多一個朋友好過多一個敵人,你就當欠咗佢,而家還比佢啦
    [版主回覆05/18/2010 17:42:00]唯有咁諗啦!

    回覆刪除