我真係好嬲我自己!!! 因為我又忍唔住!
我見到個雪柜有袋奇異果, 我就知道係馮小姐! 大肚唔好食咁多奇異果, 因為會好濕, 所以我忍唔住講左出嚟!
我: 有D嘢我想同你講, 不過又唔想講, 因為講左可能你都唔會聽, 不過如果唔講, 我又忍唔住!
馮: 你講啦! 我會事後檢討架喇, 你講比我知啦!
我: 好似上次叫你唔好食辣椒油, 你又話亞邊個邊個話可以, 仲日日係咁食! 我叫你唔好食, 都係為你好啫, 你估害左你咩! 嗰次你去睇醫生, lunch 冇食嘢, 叫你番到公司煮個公仔麵, 你又話亞邊個邊個話唔食得! 而家我叫你日日食咩! 係因為你冇食飯所以先叫你食啫! 你知唔知點解公仔麵冇益呀, 係因為d"立" 啫, 咁你煮左公仔麵d水可以唔好要, 過一過水沖左d"立"佢囉! 因為冇食飯, 只係一餐半餐啫!
馮: 我知! 我知! 我只係加小小辣椒油調下味啫, 因為真係好頂食唔落呀! 亞邊個邊個都話可以食公仔麵, 不過唔好食咁多咁啫!
我: 叫你唔好食, 都係為你好啫, 你估害左你咩! 你而家只係頂住已經係好好架啦! 好多人啱啱陀仔都係好頂, 食唔落嘢架啦, 我嗰時嘔到仆街咪仲辛苦過你, 食完又嘔, 嘔完又再食又再嘔! 你既然咁驚不如你唔好出街囉! 街上面有好多車架嘛! 仲有呀, 條路又平, 出街好危險架!
我: 仲有, 雪柜嗰d奇異果應該係你架啦! 你唔好食咁多呀, 好濕架!
馮: 又話奇異果有業酸, 又話好嘅?!
我: 奇異果有好豐富維他命潻, 不過就好濕囉! 唔係影響你架, 係影響個bb咋!
馮: 吓?!
我: 有機會會皮膚唔好囉! 唔係百份百, 不過, 點解d人話盡量清淡d啫!
馮: .............................
.
.
.
.
.
其實我好怪我自己咁多事, 我好嬲我自己, 因為真係成日做埋d嘢真係好多餘!
咁你講咗出黎妻心啲,佢聽唔聽係另一回事喇,你咪當同空氣講嘢囉
回覆刪除[版主回覆05/20/2010 12:26:00]佢而家又好似聽喇, 又係一個迷!
聽唔聽都當同空氣講嘢啦,咁樣會開心啲嘛
回覆刪除哇...我陀熙熙辣椒油同奇異果都食咗唔少呀~唔食辣椒油我完全唔想食野, 嗰時我全程都唔重得多, 全部俾熙熙吸收晒呀, touchwood佢d皮膚都算係咁~
回覆刪除[版主回覆05/21/2010 22:54:00]熙熙皮膚冇事就真係好好彩, 因為我同滕滕去睇DR, 見到個BB d 濕疹生到塊面一撻撻, 佢亞媽就係話成日食辣嘢咋!
咁你知好多嘢都好難講, 唔知個b頂唔頂得順架嘛!
我都知呀, 所以真係好好彩, 嗰時咩都唔理, 冇辣我寧願絕食, 我老公都冇我辦法!
回覆刪除