2010年5月13日 星期四

週年紀念

今日係結婚週年紀念! 不過, 爭扎左好耐! 係爭扎究竟帶唔帶埋滕滕出嚟!


好想好想帶! 但係滕滕出左世之後, 我地都未試過兩個去拍下拖, 而且冇晒兩個人嘅時間, 所以好想兩個去sweet下! 係老公出門口嘅一刻, 真係爭扎左好耐, 因為滕滕知道佢老豆出去, 佢就要抱, 因為佢都想去!


不過, 結果都只係我地兩個, 因為食完就快d番去啦!


呢個地方, 係一個網友之前去過, 睇到佢d相見到地方好靚, 因為全部都係紫色!


不過, 唯一失望嘅, 就係呢間唔算係一間正式餐廳, 因為有快餐店嘅隔局!  


我地好開心咁帶埋部單鏡機去影相, 但係影左兩張之後, 部機冇電喎, 頂佢吖! 




都係自己衰! 因為部機之前已經有提示就嚟冇電, 只不過我想用盡佢, 等用到真係冇晒電先換, 但係估唔到平時係屋企影咁耐都冇事, 一出嚟就 lai 嘢啫!


因為係fb到post左句嘢, 我叫老公係上面答我, 但係佢就一句話: 戇居!


乜我好戇居咩? 就係因為我戇居, 所以先至嫁比你咋! 乜你唔知咩!!!


5 則留言:

  1. 好彩都影到兩張咋...
    你地都幾SWEET喎, 偷偷地兩個出街.
    不過我極之相信你地個心掛住個仔掛到不得了.
    [版主回覆05/15/2010 09:29:00]生左咁耐都未試過兩個人出去呀!
    不過真係好矛盾, 因為如果想keep住大家嘅感情, 有時真係要有2人世界嘅時間去sweet sweet 下, 但係係2人世界嗰時, 又真係好卦住個仔!
    唉!

    回覆刪除
  2. 你唔著埋紫色衫去襯下?啲嘢食得唔得呀?
    [版主回覆05/15/2010 11:33:00]哈哈, 我都有諗過著紫色架, 不過著左我怕連我自己都搵唔到自己呀!
    d 嘢食都ok呀, 又唔貴喎!

    回覆刪除
  3. 好難會搵唔到靚女架喎
    [版主回覆05/15/2010 22:41:00]我都己身係中女啦.........!

    回覆刪除
  4. 我都係喎,咁啱嘅
    [版主回覆05/16/2010 15:38:00]我地有緣係中女吖嘛!!!

    回覆刪除
  5. Congra.遲咗幾日添, 都補祝返你哋永遠都開開心心, 下年添多個陪滕滕呀~
    [版主回覆05/18/2010 17:42:00]多謝呀!

    回覆刪除