今日係結婚週年紀念! 不過, 爭扎左好耐! 係爭扎究竟帶唔帶埋滕滕出嚟!
好想好想帶! 但係滕滕出左世之後, 我地都未試過兩個去拍下拖, 而且冇晒兩個人嘅時間, 所以好想兩個去sweet下! 係老公出門口嘅一刻, 真係爭扎左好耐, 因為滕滕知道佢老豆出去, 佢就要抱, 因為佢都想去!
不過, 結果都只係我地兩個, 因為食完就快d番去啦!
呢個地方, 係一個網友之前去過, 睇到佢d相見到地方好靚, 因為全部都係紫色!
不過, 唯一失望嘅, 就係呢間唔算係一間正式餐廳, 因為有快餐店嘅隔局!
我地好開心咁帶埋部單鏡機去影相, 但係影左兩張之後, 部機冇電喎, 頂佢吖!
都係自己衰! 因為部機之前已經有提示就嚟冇電, 只不過我想用盡佢, 等用到真係冇晒電先換, 但係估唔到平時係屋企影咁耐都冇事, 一出嚟就 lai 嘢啫!
因為係fb到post左句嘢, 我叫老公係上面答我, 但係佢就一句話: 戇居!
乜我好戇居咩? 就係因為我戇居, 所以先至嫁比你咋! 乜你唔知咩!!!
好彩都影到兩張咋...
回覆刪除你地都幾SWEET喎, 偷偷地兩個出街.
不過我極之相信你地個心掛住個仔掛到不得了.
[版主回覆05/15/2010 09:29:00]生左咁耐都未試過兩個人出去呀!
不過真係好矛盾, 因為如果想keep住大家嘅感情, 有時真係要有2人世界嘅時間去sweet sweet 下, 但係係2人世界嗰時, 又真係好卦住個仔!
唉!
你唔著埋紫色衫去襯下?啲嘢食得唔得呀?
回覆刪除[版主回覆05/15/2010 11:33:00]哈哈, 我都有諗過著紫色架, 不過著左我怕連我自己都搵唔到自己呀!
d 嘢食都ok呀, 又唔貴喎!
好難會搵唔到靚女架喎
回覆刪除[版主回覆05/15/2010 22:41:00]我都己身係中女啦.........!
我都係喎,咁啱嘅
回覆刪除[版主回覆05/16/2010 15:38:00]我地有緣係中女吖嘛!!!
Congra.遲咗幾日添, 都補祝返你哋永遠都開開心心, 下年添多個陪滕滕呀~
回覆刪除[版主回覆05/18/2010 17:42:00]多謝呀!