2010年5月6日 星期四

個睡袋點解解開晒架?!

一起身見到..........e, 點解唔見左個睡袋嘅???


原來已經比滕滕瞓到連d鈕都解開左, 整到咁.............!



你睇下你幾醜怪! d頭髮飛起晒! 仲係到笑!



睇下你著嘅睡袋!



 真係頂你唔順!



4 則留言:

  1. 好犀利呀~
    型爆呀~
    [版主回覆05/07/2010 14:50:00]應該係傻爆就真  !

    回覆刪除
  2. 最尾個張, 佢好似問你影夠未呀??
    第二張就好奸!
    [版主回覆05/09/2010 22:26:00]佢除左瞓著左個樣係好可愛之外, 其他時間, 佢都係奸豬一名!

    回覆刪除
  3. 呢張成個癲佬咁呀!

    [版主回覆05/09/2010 22:27:00]佢個頭簡直係瘋癲啦, 如果唔係我都唔會晨咁早六點幾都搵個相機影底佢呀!!!

    回覆刪除
  4. 好似飲醉咗咁,你係咪同bb一齊對bailey呀?
    [版主回覆05/09/2010 22:28:00]如果比佢飲, 佢應該都會飲, 因為佢都鐘意食朱古力架!!!

    回覆刪除