2010年5月4日 星期二

究竟係男仔嘅本性, 定係係bb嘅本性呢???

今朝攪個cam, 所以遲左番工, 所以我出門口嗰時, 滕滕已經起左身, 仲玩左幾轉喇!

 

我今朝, 著左件low cut 係入面, 出面係再有一件衫架! 我一抱起滕滕,佢第一時間, 就摸我個胸, 跟住就拍打, 佢一路打, 就望住d肉就彈下彈下, 好似好得意咁! 跟住就一手咁wear 開我條low cut 望入去入面!

 

佢係打我個胸嗰時, 個工人就已經係到講: "佢一陣就攪你個波波架喇!" 話口未完, 滕滕就wear 開左我件衫喇!

 

究竟滕滕係男仔, 所以先至咁好奇, 定係佢係bb, 對乜都好奇呢? 等我問下我朋友d女, 會唔會係咁先!

4 則留言:

  1. 哈哈哈~ ......滕滕可能覺得好得意~~~ 應該係好奇多~~
    暫時我個囡仲未係咁...............哈哈哈
    [版主回覆05/05/2010 17:13:00]第日係個囡大D, 你又試下, 睇下佢會唔會攪下吖? 我好想知呀!

    回覆刪除
  2. 好呀, 等佢大d, 我話你知佢係咪咁多手手先~ 哈哈
    [版主回覆05/05/2010 17:26:00]我等你吓!

    回覆刪除
  3. 我個仔都係咁架喎,不過佢連B爸件衫都WEAR既,我諗係BB好奇多~
    [版主回覆05/05/2010 22:35:00]可以因為爸爸冇波波打, 所以我個仔冇wear 佢老豆呀, 淨係我同個工人咋!

    回覆刪除
  4. 哈! 果然係有男兒本色!
    [版主回覆05/07/2010 10:59:00]佢真係好鐘意玩我同個工人個波波架!
    你睇下你個囝遲d會唔會係咁吖!

    回覆刪除