2010年5月17日 星期一

原來你已經不斷咁成長!

呢排唔知點解覺得滕滕越嚟越可愛, 因為而家叫佢做樣樣嘢佢都已經比到反應喇, 同埋, 我已經feel到佢好似好識聽我地講嘢!

 

因為好多時同老公/工人嘅對話當中(係話緊滕滕), 佢就望過嚟一係就對住我地笑, 一係就啤住我地, 一係就話, 你地又講我d咩呀, 之餘此類!

 

同埋, 而家每餐夜奶, 飲完我都會叫佢排氣, 而佢一聽到我呢個指令, 佢就即刻有反應, 好似我地大人飲左可樂咁即係比啖我嘆下, 大啖嘅之後, 我會"嘩" 一聲, 跟住佢就會再嚟多啖引我笑!

 

雖然滕滕有時真係好曵, 不過佢每一次做一d新嘢出嚟, 我都發覺, 我個滕滕又大個左喇!

6 則留言:

  1. 係呀! 佢地知我地講緊佢地架, 只係唔識答爹咋.
    [版主回覆05/18/2010 23:57:00]唔係呀, 我個滕滕已經識答我喇, 只不過係我唔知佢講緊乜咋!

    回覆刪除
  2. 快高長大喇
    [版主回覆05/19/2010 22:46:00]最幣佢冇快高呢! 只係得個重架, 好似佢老豆咁"短倒闊封"!

    回覆刪除
  3. 滕滕咁搞笑呀, 我都好想睇下呀!
    [版主回覆05/19/2010 22:46:00]都好難喇, 因為只係限只我餵佢飲奶嗰時, 佢老豆都冇呀!

    回覆刪除
  4. 下次叫老豆揸機拍底佢, 第時拎返出嚟笑下都好~
    [版主回覆05/20/2010 16:32:00]咁要著番喖件衫先得架喎  !

    回覆刪除
  5. 佢哋已經唔係以前個蕃薯仔嘞!好玩好多 ^^
    [版主回覆05/20/2010 16:33:00]係我比佢玩好好多!~

    回覆刪除
  6. 咁正, 咁我等你嘅post喇~

    回覆刪除