今日嘅金句, 並唔係我同馮小姐嘅對話, 而係我亞媽同佢! 但係我估唔到亞媽居然咁答佢...............
今朝唔知咩事, 馮小姐早左好多番工, 而係樓下就撞到亞媽! 因為公司開門同關門都要拉閘, 所以馮小姐今日無啦啦咁早, 就更係要拉閘啦, 但係我唔知佢有意定冇意去做一D嘢, 但係亞媽見佢到攞鎖匙出嚟, 亞媽就...........
亞媽: 不如等我幫你拉啦!(我亞媽都成60歲, 我想問, 唔知佢知唔知我亞媽已經係一個亞婆嚟呢???)
馮: 好呀! 唔該! 不過, 鄭小姐(會計)叫我唔好舉高手呀!
(亞媽咁同我講, 我就諗起: 拉閘開門, 點解要舉高手呀? 拉閘開門, 乜唔係係下面拉上去嘅咩????????? 請問講嚟仲乜呢???????????)
亞媽: 點解唔好舉高手呢? 係唔係D古老嘢呀? 我唔知喎!
馮: 我都唔知喎, 可能係怕條臍帶唔知點樣會整到條頸喎!
亞媽: 有時D嘢, 係你就係你, 唔係你, 就唔係你架喇!
馮: ..............
.
.
.
嘩! 亞媽講完呢句嘢, 我跟本就 feel到入晒, 係串到入晒!!! 我真係估唔到亞媽講呢個咁精境嘅嘢!!!
講真, 邊個女人有左會唔緊張先得架, 個個都一樣好小心架啦, 不過我覺得, 馮小姐你唔使下下都搵位入, 話比人知你有左囉, 係唔係你想個個當你係女皇一樣呀?!
我都係第一次聽唔可以舉高手咋!
回覆刪除會點架?
我之前仲日日舉高手攞FILE添,
但係唔攞FILE又做唔到嘢, 咁點攪呀?
[版主回覆05/07/2010 10:56:00]我唔知舉高手會點喎..........因為我嗰時, 都有舉手架, 我又冇嘢發生喎!
我覺得馮小姐想個個人都當佢係皇后卦, 咁如果唔係, 佢講嚟仲乜啫!
人地話舉高手會失平衡而跌到
回覆刪除佢又唔知,講咩臍帶,好心佢啦,成日都要做啲黑人憎嘅嘢
薑係越老越辣嘅!!!
[版主回覆05/07/2010 10:57:00]其實做樣樣嘢小心d都得架啦! 我嗰時都好大膽, 照企係張椅上面架, 只要自己小心d就得啦!
咁出街條路都好危險架啦, 不如唔好出街啦苯!
咁你又大膽咗啲,企係張椅到
回覆刪除[版主回覆05/07/2010 11:13:00]因為嗰時開房冷氣, 我地係SET TIMING 架, 咁我老公番左工, 我就自己嚟囉!
不過我會好小心, 知道一定係穩陣先企上去嘅, 因為我都唔想有D咩事架嘛!
但係馮小姐就乜都要大事一番! 好似個個都要就住佢咁!
我今個月19 & 26要去上堂呀, 我唔會理佢點樣去拉閘, 等佢等埋個會計番先囉!