因為本身用開香港寬頻, 所以基本上續約都會同佢繼續, 不過因為係屋企要做公司嘢, 但係好多時send去俄羅斯d mail send 極都send 唔出, 所以要成日打去佢地個cs 到叫佢做一d嘢, 咁send 去俄羅斯 d mail 先可以send出去, 不過就煩d, 每逢個客有新e-mail a/c就叫打去香港寬頻一次同佢講!
打下打下, 就識左佢地 cs 有個男仔! 而呢個男仔真係好醒, 我講d乜, 一講佢就明, 甚至乎一d技術上嘅問題, 一講佢就明我講乜, 雖然佢要pass 番去技術部嗰邊, 但係起碼唔使對住d 76, 講嚟講去, 唔知/唔明白我講咩, 但係又要扮明! 所以就係呢個男仔, 我續約都搵佢(佢又唔係續約部架, 佢要pass 番去比佢攪續約嗰d同事架), 而且佢仲好幫忙, 幫我攪到可以up-grade左做100M!
就係轉左100M, 咁個cam 就睇唔到! 因為香港寬頻派出嚟d 數據唔同左, 所以個router 又要boot過, 就係因為個router 要boot過, 所以個cam d data match唔到, 所以我兩日唔可以係公司聽到滕滕卡卡卡卡聲咁笑! 所以我今日朝早, 請左假, 係屋企攪完一大輪, 先番公司!
你可以攪得番都好呀! UPGRADE 到, 你睇CAM時都流暢D.
回覆刪除一D都唔貪心呀, 煩到值得.
你令我諗番個衰 "和X" 添.
[版主回覆05/06/2010 11:18:00]你錯喇, 雖然up-grade左, 但係個cam 唔見得流暢左, 尋日仲有幾之成個鐘都睇唔到! 可能個CAM 個wireless 有事!
我問過朋友, 佢話電信公司係可以唔包一定用到 PPPOE架, 不過, 如果你個電腦係用VISTA, 就可以架喇, 因為VISTA 係有包埋PPPOE架!
咁個cam幾時睇得返呀?
回覆刪除[版主回覆05/06/2010 11:07:00]過左一兩個鐘之後, 有時會自己無啦啦ok番, 有時我就打番去叫個工人boot過個cam囉! 我諗個cam個wireless 有d事, 真係煩!!!
如果想知係唔係真係WIRELESS出事, 你插番跟機條線去個ROUTER到就TEST 到. 有時可能放個CAM太近個ROUTER都會DETECT唔到架.
回覆刪除我部腦係裝咗VISTA架. 已經揾埋公司用開嘅電腦公司人員幫忙都唔掂. 大家一致係話轉鬼咗佢就一爐永日.
[版主回覆05/07/2010 11:09:00]個男仔都有同我講過, 叫我插番條線係個router 試下個wireless, 但係我個router 係房呀, 如果咁整法, 即係又唔使睇滕滕囉!
不過, 有冇試過問下和記, 可唔可以轉plan, 而嗰個plan係可以support PPPOE架!
你可以試咗係唔係WIRELESS問題先. 如果真係咁唔好彩, 你就辛苦D跟住牆身同門邊拉線出廳咁就有得睇囉.
回覆刪除[版主回覆05/09/2010 23:43:00]如果試左真係個wireless 有事, 我就攞去整喇!