2010年5月19日 星期三

冇上錯!!!

今日係第一堂嘅photoshop, 原本好眼瞓嘅我一去到就醒晒, 因為亞sir 個口好嗅! 我遲左5分鐘先到, 因為塞車, 所以得番最前面一個位(我以為), 所以都冇睇到就即刻坐抵, 不過一坐抵我就發現lai 嘢, 亞sir 個口真係堅嗅!!!  好彩係頭個半個鐘迫住索亞sir 個嗅口, 不過之後都冇喇! 到左十點半, 有人入嚟, 原來仲未斉人, 有人遲過我喎!

 

今日上呢個course, 都冇悶場, 又冇恰眼瞓, 因為呢個亞sir 都ok, 而且耐唔耐就比我地試下, 所以成大半day, 好似好快咁就過左喇!

 

除左學到我想學嘅嘢之外, 仲有一 D extra 嘅嘢係有所得架, 就係我問一d 晒想嘅問題, 同埋一d 關於 hard disc 嘅嘢, 亞sir 一一都答晒, 滿足晒我嘅疑問! 好爽, 爽晒!

 

另外一樣好筍嘅, 就係亞sir 醒左間晒相嘅工場比我地, 佢話晒大相好平! 而呢樣就真係冇得彈喇, 因為上次係影樓影嘅, 我正想出去晒番張 30 x 30, 換左而家張結婚相!!!

 

今次呢個course, 500蚊真係值!!!!!!!!!!!!!!

1 則留言:

  1. 點解同一篇野有兩個title嘅?又係yahoo short咗呀?
    [版主回覆05/21/2010 22:56:00]都係啦! 等我收埋佢啦!

    回覆刪除