http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日亞dee個fd睇過架車, 佢話架車應該醫番到冇用喎, 因為一即起, 就睇到整過好多嘢, 要賣都好難, 所以佢話講老實話, 叫我地算吧啦!
哎呀, 真係好肉痛呀!!!!!!!!!!!!!!
沒有留言:
張貼留言