2009年7月1日 星期三

骨膜發炎

原本都諗住去水上睇隻手, 但係, 今日一起身, 隻左手痛到連郁一下都攞命, 所以跟本就冇可能去到上水, 因為上車、落車, 我都要抱起滕滕, 等亞dee收起架bb車, 但係郁一下就已經咁痛, 咁仲點抱滕滕呀, 所以就唯有係堅企附近睇!


呢個跌打醫師先至係醫師啦嘛, 佢話骨膜發炎, 跟本就唔可以整隻手, 因為佢裹面發緊炎, 整佢都冇用, 只有同佢消炎, 所以上次嗰個你話有幾流呢!


沒有留言:

張貼留言