嘩, 近排真係黑到暈! 尋日星期六, 無啦啦公司張電話卡用唔到, 又話要入pin碼, 入完pin碼, 又話要入ruk碼.....哎呀, 咩嚟架!!! 打去和記, 佢話要落去佢地指定嘅service centre 先可以 release 到個 lock, 唔可以當報失喎, 仲要,只係得tst, central 同大嶼山, 咁... 咁... 咁, 即係冇得比我撰啦!
今日諗住燒個fd比我嗰套dvd碟啦, 點不知要 download個software先可以燒到, 但係download 個software 嗰時, 死機喎, window 都入唔番呀~~~~~~~~~~~
有冇咁黑呀, 黑完未呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
沒有留言:
張貼留言