2009年7月4日 星期六

黑色指數爆燈!

嘩, 近排真係黑到暈!  尋日星期六, 無啦啦公司張電話卡用唔到, 又話要入pin碼, 入完pin碼, 又話要入ruk碼.....哎呀, 咩嚟架!!!  打去和記, 佢話要落去佢地指定嘅service centre 先可以 release 到個 lock, 唔可以當報失喎, 仲要,只係得tst, central 同大嶼山, 咁... 咁... 咁, 即係冇得比我撰啦!


今日諗住燒個fd比我嗰套dvd碟啦, 點不知要 download個software先可以燒到, 但係download 個software 嗰時, 死機喎, window 都入唔番呀~~~~~~~~~~~


有冇咁黑呀, 黑完未呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言