2009年7月14日 星期二

仲咩我要咁勞氣呢???

今日成日係到諗, 點解我要為左呢兩個人渣係到咁嬲呢, 連我自己都唔知! 但係, 我只係知道, 佢呢兩個人渣, 真係連做人都不如!


我希望嫲嫲可以睇開d, 唔好理嗰兩個衰人, 因為呢兩個人無情反骨, 佢兩個有事, 嫲嫲就瞓身落去幫佢, 而嫲嫲只係要求想瞓得好d, 佢兩個都唔會叫個賓妹唔好去沖涼!  正乞衣!


沒有留言:

張貼留言