呢兩日我都冇番工, 因為d"風難"上到去塊面到, 咁點出街先, 所以就請左兩日假休息下! d老人家講話我坐月時梗係唔聽講, 用生水用得多喎, 咁點啫, 唔通唔使做咩, 亞dee個亞媽又幫唔到手, 我亞媽一個星期先嚟一次, 亞dee又要番工.........
其實我都知架喇, 又冇乜點休息過, 都預左啦, 希望生第二個嗰時, 先補番數啦!
今朝帶軒軒去打針, 打第一支, 就叫左兩三句就收聲, 但係打第二支嗰時, 就叫左出嚟喇, 睇見佢咁, 個心都痛埋! 番到屋企, 工人姐姐就已經話, 軒軒講嘢唔同左, 唔係只係un估估, 仲講多左幾個音! 唔通打針打通左佢把聲??? 唔係卦, 不過我都覺得軒軒頭先講嘢好得意, 因為發多左幾個音, 但係又唔知佢講乜!
軒軒, 軒軒, 你一番到屋企, 見到姐姐就即刻笑, 我就知你認得佢喇, 不過媽咪就又開心, 又唔開心, 因為媽咪呷醋呀, 我怕你第日要姐姐唔要媽咪點算呀, 所以我放工番嚟, 我要湊番你, 同你喂奶, 咁你先至聞到, 認到我d味呀!
p.s. 軒軒今日磅重有 6.9kg呀, 叻豬!
沒有留言:
張貼留言