2009年7月19日 星期日

你都好惡下喎!

呢兩日軒軒好扭計, 成日都要我抱, 一放底佢係張high chair 到, 就即刻發皮4!我初頭以為佢肚痛, 但係摸下佢個肚仔, 又冇嘢啦, 所以見佢係到發皮4, 就放番佢係佢自己張床仔到, 由佢發到夠為止囉!


姐姐尋日放完假, 番到嚟就同軒軒講: 等姐姐沖完涼就抱你呀! 我一聽到, 個心又有小小呷醋喇, 因為自從之前係隻眼到見到姐姐鍚左軒軒一啖之後, 我就好怕軒軒第日大大下, 跟姐姐唔跟我, 所以好多時我放工番到屋企, 食完飯, 沖完涼就抱下我嘅小寶貝! 所以尋日工人姐姐就講左一句, 叫我唔好成日抱佢!


唉, 抱又唔係, 唔抱又唔係, 咁我可以點呀, 我已經成日番左工, 如果番到去, 唔抱佢, 我又好唔捨得, 咁我可以點呀~~~~


軒軒, 你唔好蝦媽咪啦, 一見到媽咪就要抱抱, 唔抱你, 你就扭計, 仲要發大皮4.......你話我應該點呀???!!!


2 則留言:

  1. 幾多個月呀?
     
    [版主回覆07/21/2009 14:11:00]已經4個月喇!

    回覆刪除
  2. 開始睇嘢唔係黑白喇喎,買啲colorful物品比佢玩下啦
     

    回覆刪除