2009年7月9日 星期四

真係要買椂柚葉沖涼!!!

真係黑到暈, 我起風"難" 呀~ 我使唔使買d 椂柚葉沖涼呀, 使唔使咁呀~ 都未夠一個月, 就已經係第四樣喇, 仲要係一個星期裹面嘅第三次喇!!!

1 則留言: