http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我今晚又去左 dr swe 到配藥, 因為d"風難"仲未好, 仲要係好痕好痕!
唔通真係係我坐月嗰時濕水入左風? 聽人講, 有d真係幾個月都唔走架, 死啦, 我唔係咁嘛, 如果一唔食藥, 就又嚟, 我諗我又要搵事頭婆啦!!!
沒有留言:
張貼留言