今日梓祐升中放榜, 所以一番到公司, 我就打電話去比梓祐, 問下佢派成點, 可唔可以派到佢自己心目中嗰間, 點不知聽電話, 係梓祐個老豆! 本身我都預左佢可能會聽電話, 因為當時只不過係九點幾, 所以聽到佢把聽, 我一d都唔出奇, 不過, 奇就奇在, 你明知係我打電話嚟, 大不了唔鐘意, 可以唔聽呢個電話, 但係唔使接左個電話之後, 唔出聲囉, 仲要我喂左你先講嘢!
我打電話去, 目的都係想知梓祐派成點, 見佢聽電話, 專重你係梓祐個老豆, 所以我先至直接問派位派成點, 但係換嚟你嘅言氣, 就係一隻蟹, 起晒 "降" ! 如果我係咁小氣, 大不了我可以收線, 唔問你, 等你唔係到, 再打去, 直接問梓祐, 但係從你呢個態度, 我發覺, 原來反轉豬肚就係屎囉, 你之前個老婆走左, 我二話不說就去幫你, 從來都冇同你計較過, 梓祐冇人同佢去溫書, 我一個星期去你到兩、三次, 睇梓祐d功課同埋同佢溫書。冇錯, 我當梓祐好似親生咁去教佢讀書, 做人嘅道理, 呢d 都係我自願, 我從來都冇諗過有咩要你回報, 但係係呢八九年裹面, 你連唔該、多謝從來都冇講過一句!
但係, 你而家為左呢個pk 女人, 就無情反骨, 反轉豬肚, 連個女人亂咁比藥你自己個仔食, 你都唔理, 仲要話咁樣係代表嗰個女人係對個小朋友好???!!! 你究竟係唔係有病呀? 定係個女人比左迷藥你食, 食到你懵左定係食到你溫溫燉燉呀??? 梓祐係你親生, 就連我呢個姨媽, 唔係親生嘅都睇唔過眼! 你仲要話我有病! 我相信, 如果係街到問任何一個陌生人, 佢地都會話有病嗰個係你囉, 比個pk 女人攪到你連一d 是非黑白都唔識分!!!
我咁錫梓祐, 我從來冇諗過想有咩回報, 我只係想佢第日係社會做一個有貢獻嘅人, 搵到出色嘅工作! 而且我亦冇諗過因為幫左你咁多, 而想你講句多謝, 但係呢世都估唔到你係咁無情反骨!!!
佢係咁架....
回覆刪除