2009年7月7日 星期二

人, 係唔係真係可以咁冷血?!

今日梓祐升中放榜, 所以一番到公司, 我就打電話去比梓祐, 問下佢派成點, 可唔可以派到佢自己心目中嗰間, 點不知聽電話, 係梓祐個老豆! 本身我都預左佢可能會聽電話, 因為當時只不過係九點幾, 所以聽到佢把聽, 我一d都唔出奇, 不過, 奇就奇在, 你明知係我打電話嚟, 大不了唔鐘意, 可以唔聽呢個電話, 但係唔使接左個電話之後, 唔出聲囉, 仲要我喂左你先講嘢!


我打電話去, 目的都係想知梓祐派成點, 見佢聽電話, 專重你係梓祐個老豆, 所以我先至直接問派位派成點, 但係換嚟你嘅言氣, 就係一隻蟹, 起晒 "降" ! 如果我係咁小氣, 大不了我可以收線, 唔問你, 等你唔係到, 再打去, 直接問梓祐, 但係從你呢個態度, 我發覺, 原來反轉豬肚就係屎囉, 你之前個老婆走左, 我二話不說就去幫你, 從來都冇同你計較過, 梓祐冇人同佢去溫書, 我一個星期去你到兩、三次, 睇梓祐d功課同埋同佢溫書。冇錯, 我當梓祐好似親生咁去教佢讀書, 做人嘅道理, 呢d 都係我自願, 我從來都冇諗過有咩要你回報, 但係係呢八九年裹面, 你連唔該、多謝從來都冇講過一句!


但係, 你而家為左呢個pk 女人, 就無情反骨, 反轉豬肚, 連個女人亂咁比藥你自己個仔食, 你都唔理, 仲要話咁樣係代表嗰個女人係對個小朋友好???!!! 你究竟係唔係有病呀?  定係個女人比左迷藥你食, 食到你懵左定係食到你溫溫燉燉呀??? 梓祐係你親生, 就連我呢個姨媽, 唔係親生嘅都睇唔過眼!  你仲要話我有病!  我相信, 如果係街到問任何一個陌生人, 佢地都會話有病嗰個係你囉, 比個pk 女人攪到你連一d 是非黑白都唔識分!!!


我咁錫梓祐, 我從來冇諗過想有咩回報, 我只係想佢第日係社會做一個有貢獻嘅人, 搵到出色嘅工作! 而且我亦冇諗過因為幫左你咁多, 而想你講句多謝, 但係呢世都估唔到你係咁無情反骨!!!


1 則留言: