2009年7月27日 星期一

索索索!!!

直至尋晚, 滕滕都已經冇再醒喇, 所以每馮佢係7:30-8:30呢段自己係到high之後, 我就同姐姐講, 呢段時間同只係限於同滕滕講嘢, 唔好同佢玩, 因為我真係唔想半夜三更起身喇!


所以我而家知喇, 佢high完一輪就算啦, 唔好同佢玩到咁癲!


今晚, 滕滕終於得左喇, 佢係自己張床到反轉左呀, 反左之後, 個頭升起, 仲要hold左好耐呀!  跟住過左一陣, 又反番轉, 但係反完呢次之後, 唔知係唔係好攰, 就反唔番, 之後就好唔alike咁嘈左兩聲, 就要抱喇, 唉!


唔知點解有呢個習慣, 同埋幾時開始, 我每晚臨瞓前, 一定伸個頭去滕滕個床頭, 望下佢之餘, 仲索下佢d味......好索好索, 好好聞, 好好聞, so so地, 又香香地...........


睇見佢瞓左個樣, 真係好懵, 懵得好緊要, 又好好笑!  亞dee仲問, 點解滕滕瞓左個樣咁鬼懵, 跟住我就話: 似你囉, 同你一樣, 個樣一樣都係咁懵, 如果唔係, 我又點會比你厄左番嚟呢!


2 則留言:

  1. 哈哈~~~bb個個樣都懵懂地架啦,佢痴唔痴身架?
    [版主回覆08/02/2009 01:22:00]一般啦, 但係我地放左工, 番到屋企, 佢就咋嬌要抱囉~

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2009年8月3日 晚上10:00

    聽你講你個bb睡姿真是太有趣啦!一定很得意!
    [版主回覆08/04/2009 14:30:00]你遲d, 都會感受到架喇 !

    回覆刪除