2009年7月22日 星期三

好耐都未試過喇!

自從有左軒軒之後, 就開始寫blog, 因為自己冇咩記性, 所以盡量都將d回憶留住, 而寫blog 就好似我自己嘅日記咁, 寫低左發生過嘅事同感受!


以前細個, 寫日記就好怕比人睇到自己嘅嘢, 但係而家寫blog, 就九唔搭八都可以睇到, 所以分別好大; 就係因為九唔搭八都可以睇到, 所以我係呢到可以識到新朋友!


出左嚟做嘢之後, 識都知心嘅, 真係少之有少, 因為人越大, 個防備心就會越高, 唔會咁容易交心, 同埋, 睇嘅嘢多左, 唔會好似以前細個咁, 真係九唔搭八都同人傾得一餐, 所以真係好開心係呢個blog 到識左個新朋友!  冇諗住只係講下嗰兩句, 就可以越傾越多, 因為講真, 如果有人同我傾, 我都未必會同佢傾啦!


人嘅關係, 真係好奇妙, 之前我同個乞e都好 friend, 真係諗都諗唔到而家同佢反晒面,唔明白點解佢而家咁pk, 咁冇人性, 連一個小朋友都唔可以放過!  有時回想起, 大家以前一斉去旅行, 你串下我, 我串下你, 有幾咁開心, 但係而家只可以講一句: 此情不再!


有緣份, 就做朋友, 冇緣份, 真係連見到一面都唔想!


沒有留言:

張貼留言