2009年7月12日 星期日

氹氹轉!

今朝軒軒起左身, 等一時間, 居然冇係到喊, 只係係到衣衣牙牙, 咁好啦, 佢未喊住, 就更係由得佢, 等自己再懶下床先啦, 不過見佢到牙左一陣, 咪起身開奶比佢飲囉, 一望, 佢已經成個人打橫左咁瞓係到!!!  嗰一刻, 睇見佢就真係好攪笑, 自己搵隻腳仔踢下踢下, 就成個人90度咁轉左打橫, 而且隻腳仔仲踢住個床圍望住我係到笑!


仲有, 軒軒可能真係開始出牙仔喇, 今晚食完奶, 佢唔肯瞓呀, 仲好似好辛苦咁係到咬住個手套係到牙牙牙, 好似d牙肉好痕咁!  睇見佢, 又幫唔到佢, 真係好唔知點, 買牙膠比佢, 佢又未識攞.....不過, 我諗都要買左比佢先喇!


軒軒, 你大個仔喇, 好快你會識轉身, 轉左身之後, 你就識扒, 扒扒下, 你就識行架喇!!!


沒有留言:

張貼留言