終於等到星期五喇, 因為我明天要去老闆娘都睇我 d"風難"呀!!! 已經足足3個星期, 都未好番, 一唔食藥就又嚟料, 真係好痕好痕, 隻腳都已經比我抓到損晒喇!
尋日唔知點解覺得個工人好似識得睇中文咁, 因為我燒左d碟寫左d中文上去, 佢居然講到幾個字, 同埋, 再加上, 管理處有張memo話幾時改密碼, 佢居然又將嗰張memo貼左係個雪柜個門上面!!!我冇講, 亞dee 冇過, 咁佢點會知嗰張嘢係話改password呀, 而且嗰張memo仲係中文嚟潻.........
睇嚟, 呢個工人真係唔簡單!!!
沒有留言:
張貼留言