2009年7月6日 星期一

真係一個迷!

我今日幫亞dee攞個吊咀去 swarovski 到整, 因為其中有粒水晶跌左, 所以今日放左工, 去和記整完張電話卡, 就順便行過去ocean centre 到! 點不知去到比個吊咀個 sales, 佢就問我攞本証書喎!  咩証書, 點解有本証書, 我買嗰時都唔知嘅???  原來本証書, 就係我買嗰時跟嗰本catalogue!  我買嗰時, 一直以為嗰本只係一本catalogue, 從來冇人同我講過呢本 catalogue 係保養証嚟!


仲有, 我問佢, 點解d quality 咁差, 因為個吊咀背部比d 汗 "拿"到有兩三個洞, 咁大間公司, 有乜理由d quality 差得咁緊要架, 咁如果唔掂得水, 咁不如佢地講明佢地d產品只係比人供賞, 唔可以戴架啦, 仲咩要比人放係身到啫!


真係一個迷啦, 又唔係平, 咁貴d 嘢, 仲要冇質素可言!!!


沒有留言:

張貼留言