我今日幫亞dee攞個吊咀去 swarovski 到整, 因為其中有粒水晶跌左, 所以今日放左工, 去和記整完張電話卡, 就順便行過去ocean centre 到! 點不知去到比個吊咀個 sales, 佢就問我攞本証書喎! 咩証書, 點解有本証書, 我買嗰時都唔知嘅??? 原來本証書, 就係我買嗰時跟嗰本catalogue! 我買嗰時, 一直以為嗰本只係一本catalogue, 從來冇人同我講過呢本 catalogue 係保養証嚟!
仲有, 我問佢, 點解d quality 咁差, 因為個吊咀背部比d 汗 "拿"到有兩三個洞, 咁大間公司, 有乜理由d quality 差得咁緊要架, 咁如果唔掂得水, 咁不如佢地講明佢地d產品只係比人供賞, 唔可以戴架啦, 仲咩要比人放係身到啫!
真係一個迷啦, 又唔係平, 咁貴d 嘢, 仲要冇質素可言!!!
沒有留言:
張貼留言