http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日滕滕又一新嘢喇, 佢開始反反地身喇, 已經係反左一半, 仲未扒轉, 好期待佢幾時可以自己轉到身呢, 如果佢反到之後, 以後就唔可以放係我地張大床到由得佢瞓喇, 所以又一個新挑戰, 如何瞓左之後, 可以安安落落咁放番係佢自己張床到, 又唔會整醒佢呢?!
軒軒, 你大得好快, 又好似就嚟出牙仔, 所以媽咪同爸b就嚟更加唔得閑喇!
沒有留言:
張貼留言