2009年7月23日 星期四

係唔係急過頭呢?!

尋日收到個e-mail 係關於"幼稚園選校攻略及準備", 見到個course 只係 $30咁咪join 囉, 因為我諗住去聽下, 攞下d concept 都好呀, 起碼唔使一舊雲咁啦, 點不知比姐姐話我, 使唔使咁早, 我d急性情其實同我亞媽一樣喎!


軒軒話咁快而家都4個月啦, 我而家只係攞下意見, 聽下資料都冇咩問題呀, 我而家又唔係預備同佢搵學校, 咩咁緊張啫!


1 則留言:

  1. 吓,差唔多架la,事關好多幼兒中心都18個月就接愛報名

    回覆刪除