今日上左深圳見客, 由5:00等7:00, 因為個客買電話買都HIGH左, 佢比我睇......嘩,使唔使法拉利電話呀! 仲要買左2部......
原本諗住同佢去食海鮮, 跟住見佢買番蛋嘢買到咁HIGH, 咁就梗係問佢仲使唔使買手袋呀, 錶呀之類啦, 呀, 點不知, 都啱! 去到之後, 一買, 就買左6隻錶, 買左30幾件BB衫, 一共 $3,000! 咁當然, 海鮮就梗係食唔到啦, 所以就求其搵左間酒樓食飯就算啦, 不過食飯嗰時, 都已經 10:00喇!!! 食食下, 都發覺唔對路, 因為我突然醒起, 羅湖好似11點幾就關, 如果我地過唔到關......就要係深圳住一晚喇!!!
當然我亦都唔想啦, 因為我起初諗住頂盡九點幾走架嘛, 而家11點幾都仲係深圳, 我都不知幾卦住我嘅滕滕呀, 所以我都同個客講, 要趕過關呀, 唔可以同佢去上車, 好彩個客都知道真係好夜, 所以佢地都好快咁食完就走喇!
成日都冇見到滕滕, 一番到去, 佢都已經瞓左覺, 咁就唯有去索佢兩索, 補償番我今日單思之苦!
你可以去皇岡過關嘛,24小時架
回覆刪除[版主回覆08/10/2009 12:09:00]我就係唔想, 等個客知道關閳, 快d比我走.......哈!