呢個曵豬豬, 自從嫲嫲嗰日嚟過之後, 就晚晚都曵, 我地番到嚟, 食完飯, 佢就開始嚟料, 成日要抱, 之前都冇咁緊要, 自從嫲嫲嗰日嚟咁耐就抱咁耐之後, 晚晚我地番左嚟就就要抱!!!!!!!!!
原本我都唔想出聲, 但係見到佢亞媽都冇放過手之後, 我就忍唔住同亞dee講! 工人姐姐要做嘢架嘛, 你估成日同你抱住個囝咩, 更何況我都唔想佢成日抱住bb啦, 所以真係唔出聲都唔得!
軒軒豬, 你發皮4都冇用架喇, 因為你d性格似足媽咪, 唔alike 就唔 alike, 所以你咁樣, 我就越係唔會抱你, 而家媽咪d風難都未好番, 晚晚都要浸身, 顧到你, 又浸唔到身, 咁..........你可唔可以乖d 啫...............
bb抱慣了就要抱的啦!
回覆刪除你試下同你奶奶講下啦!有時不出聲就辛苦自己架!
你的風難好返未呀?出風難好慘架!
我同左我奶奶講左喇, 佢抱住佢, 都話冇! 你話死唔死!
回覆刪除不過佢呢兩次入嚟, 就真係抱少左, 希望唔係只係呢幾次啦! 有時真係好難, 唔知點做, 叫佢入嚟多d, 係想多個人係屋企睇住個囝, 等個工人唔好咁放肆, 但係佢入親嚟就抱住唔放手......唉, 唔知點算好!
老人家好執著的,我家有兩佬,還要一起住,每天要面對,我非常明白!
回覆刪除哦!你請工人湊BB架!難怪你不放心!你有沒有安裝SCAN在家呀?可以好好看住,知道她做些什麼呀!
[版主回覆08/10/2009 11:23:00]唔怕啦, 你祈多d禱, 希望房處早d比鎖匙佢地, 等佢地快d搬走, 咁就唔使番眼喇, 因為我信有胎教架, 如果你成日都咁勞氣, 到時就生左個勞氣b嚟! 好似我咁, 就係一個好例子, 因為我陀住佢時, 對住d人好嘔血, 所以成日都"嘈", 呢, 咁我而家個囝就同我一樣喇, 一唔alike 就係到發皮4 同 鬧人, 似足我呀.......哈哈哈!
我係facebook到, 睇到條link 好可怕架, 睇完你都好心傷個小妹妹比個工人係咁多腳踢, 又企係個妹妹上面, 真係好變態, 所以我一早就係屋企裝左隻眼喇!