我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2009年8月10日 星期一
食粥仔喇!
係bb展攞番嚟嗰d米糊終於都食晒喇, 今日就係一個新嘅開始, 因為由今日起, 滕滕就開始食粥仔喇, 雖然食嘢嗰d餐具, 到而家都未買比佢, 但係屋企勝在有隻bb匙羹(我似係我之前買比梓祐嘅, 因為耐到我都唔記得係點嚟), 所以滕滕終於開始有餐好嘢食喇, 因為我覺得米糊其實都唔知係d乜! 今日番到嚟, 姐姐話滕滕尚算ok, 因為而家都係想佢學下吞嘢, 並唔係真係想佢食成碗粥仔!
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言