今朝, 無啦啦心血來潮, 攞左未有左嗰時嗰條牛仔褲著, 一著, 嘩居然得呀, 只係緊左dd咋, 比起之前, 就連拉上嚟都唔得, 所以我又成功左一步喇!
咁即係, 而家只係仲有上身, 隻手臂......仲係有小麒麟, 唔知會唔會回復到呢?!
軒軒, 就係因為你, 可以比媽咪試過有成 150磅嘅滋味, 成個肥妹咁, 但係就係因為你, 我又可以比自己知道係幾唔想成為一個肥婆......因為你爸b話媽咪肥得嚟好得意, 好似揇住左第二個人咁喎..........唔係嘛, 揇住左第二個女人???!!!! 唔得!!!!!!!!!!!!!!
那就是你瘦了很多啦!
回覆刪除恭喜你美好的身材又回來啦!
[版主回覆08/24/2009 20:57:00]未呀 , 啱啱先度過有成30腰呀, 冇眼睇 !
慢慢來啦...做下運動, 食少d 肉, 多食菜
回覆刪除[版主回覆08/25/2009 10:50:00]自從生完之後嘅第二個月起, 我都減食喇, 因為知道之前肥左好多!
恭喜你啦,瘦得咁快喇,去游水去游水
回覆刪除[版主回覆08/25/2009 11:10:00]尚算ok啦, 不過如果可以快d, 就更係仲好啦, 怕就怕連28腰都唔得啫!