http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
唔通生完bb真係會失晒憶嘅, 如果唔係係個電話到set 左明天係拍拖週年紀念, 我真係一d 印象都冇!
之前結婚週年已經都係咁, 我都諗住以為啱啱生完好忙所以先至唔記得, 誰不知直到而家都係咁!
以前個工人未嚟就話可以帶埋滕滕一斉去, 而家都唔知出唔出去食飯好, 因為我地慶祝, 關個工人咩事, 冇理由同埋佢去一斉慶祝架嘛, 但係如果唔帶, 淨底佢一個, 又好似唔係咁好, 所以我地決定星期日先補祝!!!
沒有留言:
張貼留言