今晚番到屋企, 唔知點解唔係好想望到、 見到個工人, 因為自從佢問我借$20,000之後, 我就懷疑佢之前話佢亞媽隻腳痛都係假嘅, 所以連講嘢都唔想同佢講!
食完飯之後, 我係廚房同佢講, 佢要借嗰 $20,000借唔到比佢, 因為自從滕滕出左世之後, 就用好多錢, 冇乜多餘錢可以借比佢, 同埋"達"埋我老公出嚟, 話佢唔鐘意借錢, 之前嗰個工人, 對滕滕粗魯, 又要借錢, 所以先抄佢, 咁你對膝滕咁好, 我地都想用你耐d 架, 如果唔係, 你未完約, 要去再搵僱主, 又要比人扣起4個月糧架喇!
講完之後, 佢就話唔緊要啦, 我唔趕架, 真係唔緊要架!
..........咁既然你唔係唔趕, 咁唔好問啦, 你玩嘢呀!!! 你咁問我, 你係想試探下我係唔係D錢多到可以四圍借呀!!!
沒有留言:
張貼留言