今朝晨咁早八點鐘就出左去廣華睇跌打, 雖然八點鐘就已經到, 但係係我前面就已經有成九十幾人, 我真係數過有成九十幾人架! 雖然八點幾, 個太陽已經好猛, 好多人都係到put扇! 係當排排下隊之際, 有一老男一老女係到講嘢, 仲越講越大聲. 起初我以為佢地係識, 但係個男人係咁鬧個女人, 話佢講嘢嘈到佢, 影響到佢, 跟住個女人就爻番佢, 話呢到係公眾地方, 佢鐘意講乜就講乜, 之後就越嘈越勁, 再者個男人就開始鬧個女人個"東", 真係係咁話住佢個"東", 仲越講越過份, 侮辱晒d 女人, 仲講到d女人賤過地底泥!
所以去到嗰一刻, 我就真係忍唔住, 企左出嚟鬧嗰個咁嘅亞叔, 我鬧佢使唔使下下都係到話人地嗰到呀, 人地嗰到幾時得罪你呀, 你都有亞媽生架, 你都係係你亞媽嗰到出嚟架, 有病就行遠d, 唔好係到痴線啦! 我鬧緊嗰個亞叔之際, 嗰個女人睇到我幫拖, 所以就又即係鬧埋嗰個亞叔一份! 不過, 我都唔想佢地再嘈啦, 所以我都同嗰個女人講, 你唔好理佢喇, 佢個口就嚟生cancer 架喇, 講埋d咁下流賤格嘅嘢!
之後個亞叔就冇再鬧, 收左聲! 係嗰一刻, 我真係覺得有d男人好衰, 點解鬧個女人可以鬧到一文不值, 話去做雞都冇人要呢, 嗰個女人只係講左一句好熱, 熱到好辛苦啫!
同埋, 我真係唔係好明, 個男人講嘅嘢跟本就係到侮辱緊d 女人, 企係我前後都有d亞婆係到, 佢地都唔出聲, 但係係我鬧完個男人之後, 佢地就係到話, 如果比我鬧佢, 就唔係咁簡單喎!......拿, 呢d咪就係叫馬後鉋囉!
鬧完個男人之後, 唔知點解覺得自己好勁, 好有正義感!
沒有留言:
張貼留言