2009年7月26日 星期日

???

今日, 我地去青衣城要做兩件事, 第一件事, 就係去睇車, 第二件事, 就係去搵小雲小吉影相!


5:45PM我地就去到青衣機鐵站下面嗰到睇車, 亞dee一路睇, 我就同滕滕企埋左一邊係到等, 等等下, 居然見到工人姐姐! 你話呢個世界幾細呢, 咁都會碰到! 我同姐姐講, 我地一陣係呢到上面食嘢, 你同唔同我地食呀?  跟住佢就話, 唔同喇, 我約左朋友呀!  咁好啦, 跟住佢就走喇!  去到7:50pm, 工人姐姐打比我, 佢話佢係出面等緊車, 問我地走未, 但係, 因為當時我地仲係到排緊隊影相, 所以我就問佢等唔等埋我地先一斉走, 我地要影埋幾張相先!  佢話好, 咁我就更係叫佢入嚟搵我地啦, 等等下, 姐姐居然拖住兩個14/15歲嘅"靚"妹行嚟!  當其時, 就更係問佢, 呢兩個邊個嚟啦, 跟住佢就同我講, 呢兩個係之前嗰個太太嘅妹同細佬嘅女嚟!


跟住我就"吓"左一聲, 講: 呢兩個係你之前嗰個太太嘅妹同細佬嘅女???  因為呢兩個"靚"妹隻手係"Q"住姐姐架, 好似好鬼friend 咁, 所以我當時真係有打左個突, 因為真係好似好鬼friend 咁架!


我同亞dee, 大家當其時真係好???, 我都唔識形容, 因為真係冇諗過佢會同之前嗰個d小朋友咁好感情!  但係, 我地又係到諗, 冇理由佢可以即刻搵到兩個"靚"妹出嚟做戲吖........


沒有留言:

張貼留言