足足等左成 3 個月, 梓祐終於都肯嚟見下我! 我唔知係唔係因為佢老豆唔比佢見我, 定係呢個衰豬掛住上網, 所以至到而家先肯嚟, 不過我想問下, 佢老豆係唔係應該冇權唔比梓祐嚟見我呢, 因為本身佢亞媽基本上一個星期都可以見佢一次啦, 咁而家我只不過好似係佢亞媽嘅角色咁, 一個星期見佢一次!
查實佢老豆真係等同一個盲左嘅人冇分別, 一味只係聽嗰個女人講嘢, 都唔用個腦去分析點樣為之啱, 點樣為之錯! 嗰個女人話咁, 佢就信係咁, 所以就另到梓祐一定要聽嗰個乞 E 話, 因為如果佢唔聽個乞E話, 個乞E就會即刻同佢老豆講, 話梓祐唔聽佢講, 跟住梓祐就會比佢老豆鬧, 而梓祐就怕, 如果連個乞E D 說話都唔聽, 佢老豆就可能唔會要佢, 唔會對佢好!
可憐的梓祐, 點解你會咁諗嘅呢?! 我成日都講, 人人都要講道理, 如果嗰個乞E真係無理取鬧, 咁你可以理直氣壯咁講出嚟, 唔需要怕, 因為如果你直接同你老豆講, 我覺得你老豆唔係真係盲都無可救藥架, 因為我睇得出, 佢奇實都好錫你! 但係, 如果你唔講, 你老豆就會以為嗰個乞E就係話得你啱, 所以你先至冇聲出! 長此以往, 你就會係一個"縮頭烏龜", 嗰個乞E屈你, 你點反抗, 你老豆都唔會信你架喇!
...................你唔好咁啦, 你咁樣, 我會好心痛架, 因為我知你受左好多委屈, 每當你同其他人講嗰個乞E點對你嗰時, 你都會喊......................................
沒有留言:
張貼留言