2009年6月23日 星期二

真黑仔!

唉, 今朝番到公司, 發現個吊咀跌左, 但係奇就奇在條鏈冇段, 個扣又冇事嗰下先一個迷! 番到去已經搵埋我個fd, 一斉沿住落車嗰條路, 搵左成3次, 都係搵唔到, 唔通真係破財消災?


好肉痛呀, 痛得我好緊好緊要呀, 點解咁黑仔架~~~~~~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言