http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
唉, 今朝番到公司, 發現個吊咀跌左, 但係奇就奇在條鏈冇段, 個扣又冇事嗰下先一個迷! 番到去已經搵埋我個fd, 一斉沿住落車嗰條路, 搵左成3次, 都係搵唔到, 唔通真係破財消災?
好肉痛呀, 痛得我好緊好緊要呀, 點解咁黑仔架~~~~~~~~~~~~~~~~
沒有留言:
張貼留言