2009年1月21日 星期三

收禮物

今日終於收到禮物喇, 我老闆總共送左: 大盒曲奇餅 2 盒, 樂家杏仁糖 2 盒, 細盒金莎 10盒!


今年同舊年差唔多, 好似都係咁嘅數量, 所以今年又唔使買太多嘢拜年喇! 


沒有留言:

張貼留言