2009年1月24日 星期六

買桃花

今日係年廿九, 雖然話就話洗唔到邋遢, 但係我都執左成日屋, 執到我都不知幾鬼攰, 所以今晚去買桃花時, 我就已經一早講左話一買完即走, 因為我連行步路都行唔郁咁済!


今年可能太趕, 買左棵桃花唔算好靚, d 花芯唔算太多, 不過都算啦, 鬼叫今年有心冇力咩, 最多下年先買番棵好嘅!



沒有留言:

張貼留言