http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
呢個星期開始瞓覺都唔係好好, 因為個胃扯得越嚟越緊要, 左邊又唔係, 右邊又唔係, 平瞓就更加唔再講, 因為好似比包米壓住係個心口到, 呼吸困難! 唉, 跟本就好難搵到一個有利位置, 係可以好舒服咁瞓!
亞 dee 話: 好快就嚟過架喇, 忍多一陣啦! 其實, 雖然係好辛苦, 但係我好 enjoy!
沒有留言:
張貼留言