我今日打電話比嫲嫲(梓祐個嫲嫲, 個乞E嘅奶奶), 同佢講上個星期同個乞 E 係 SMS 到開波嗰件事, 因為嗰個乞E係 FB 到話佢自己"無愧於心"喎!!!
嫲嫲一聽到我咁講佢所答我嗰 D 嘢, 都覺得好好笑, 因為同任何人講, 話個乞E張嫲嫲 D 肺氣腫嘅藥水比梓祐食, 點講都講唔通; 佢個仔而家都係感冒呀, 又唔見佢比 D 肺氣腫嘅藥水佢個仔食, 唔通就係梓祐唔係佢襯生, 佢就可以咁樣對佢咩??? 個乞 E 仲口口聲聲咁同我講, 話佢好錫佢嗰兩個仔! 如果真係好鍚(梓祐), 就唔會咁對佢啦, 專等星期日, 嫲嫲唔係屋企, 就叫梓祐洗廁所, 洗地! 佢口口聲聲咁講, 要梓祐對家有責任, 要做家務, 咁點解佢自己又唔做呢,佢一D 家務都冇做過, 咁點樣去有個榜樣去比人睇呀! 佢仲懶過條死屍呀!
好鄧嫲嫲個仔可憐, 因為佢已經盲到一個地步係冇得救, 只係聽從佢身邊呢個惡毒女人嘅說話, 個惡毒女人張事實倒轉嚟講, 佢都相信! 仲要話我因為有左, 所以精神緊張!
沒有留言:
張貼留言